Riepu garāža piedāvā riepu spiediens sensoru (TPMS) iegādi, uzstādīšanu un programmēšanu.
Strādājam ar tigus līderu ražotiem sensoriem: Alligator, Schrader, Huff, Alcar, PDW.
Sensoru komplekts (4gb) un programmēšana izmaksā no 140 eur + riepu montāža pēc cenrāža.
Riepu spiedienu sensorus aplūko sadaļā Riepu spiediena sensori (TPMS)
Pakapojums pieejams visās 5 Riepu garāžas filiālēs. Kontakti
Šāds pakalpojums būs vajadzīgs, ja vēlēsieties iegādāties otru disku komplektu ziemai vai vasarai un jūsu auto ir aprīkots ar riepu spiediena kontroles sistēmu. Tad būs nepieciešams iegādāties riepu spiediena devējus, tos uzstādīt jaunajos diskos un pieprogrammēt pie automašīnas vadības sistēmas.
Mūsu servisos izmantojam tirgus līdera Alcar riepu spiediena kontoles sistēmas programmu un aprīkojumu. Alcar ir vācu uzņēmums ar daudzu gadu pieredzi auto disku ražošanā un riepu spiediena kontroles sistēmu (TPMS) izstrādē un ražošanā.
Vairāk par šo pakalpojumu un tā cenām uzzināsiet pa tālruni 25111222 vai Riepu garāžas filiālē Saharova ielā 9a.
Kas ir riepu spiediena kontoles sistēma (TPMS – tyre pressure monitoring system) un kā tā strādā?
Lai uzlabotu satiskmes dalībnieku drošību, jau daudzus gadus atsevišķas automašīnas tiek aprīkotas ar šādu riepu spiediena uzraudzības sistēmu (turpmāk tekstā – TPMS), lai brīdinātu auto vadītāju, ja kādā no riepām ir nepietiekams gaisa spiediens. Taču no 2014. gada beigām visām Eiropā pārdotajām automašīnām šāda TPMS sistēma ir obligāta. Līdz ar to, ja pirksiet jaunu auto, tas noteikti būs aprīkots ar šādu monitoringa sistēmu.
Jāpiebilst, ka šobrīd ir sastopamas divu veidu riepu spiediena kontroles sistēmas – tiešās un netiešās. Tiešā TPMS monitoringam izmanto diskos iemontētus riepu spiediena devējus, kas tiešā veidā (iekšā riepā) mēra gaisa spiedienu un ar radiosignāla palīdzību informāciju nosūta auto vadības sistēmai. Šādu sistēmu izmanto lielākā daļa auto ražotāju un šajā gadījumā ir nepieciešams uzstādīt riepu spiediena sensorus.
Netiešā TPMS sistēma neizmanto spiediena sensorus, bet tā ņem informāciju no ABS un auto stabilitātes sistēmas par riepu apgriezienu skaitu noteiktā laika periodā. Ja riepas spiediens ir samazinājies, izmainīsies arī riepas apkārtmērs un līdz ar to arī riepas apgriezienu skaits noteiktā ceļa posmā. Ja borta dators fiksē šādu situāciju, kad vienas riepas apgriezienu skaits atšķirās no citām, tas brīdina par nepietiekamu spiedienu kādā no riepām. Šī TPMS sistēma ir krietni lētāka, taču nav tik droša un precīza un spēj darboties tikai tad, ja auto ir kustībā. Līdz ar to šādu netiešo TPMS sistēmu auto ražotāji izmanto retāk.